Girls night out Colony

Igar blev de en svang till Hollywood. Colony ar fortfarande bra och igar var det riktigt packat! Jag och ett gang tjejer akte dit och dansade loss. De forsta som hander ar att man far en uppfriskande champagne dusch, valkommen liksom. Superbra stamning vid vart bord och drink efter drink. Jag festar sa sallan sa kan lika bra ga all in nar jag val ar ute. Sen spiller jag anda alltid halften sa vet inte hur mycket man far i sig egentligen. Jamie Fox var dar och upptradde med Golddigger och andra latar. Kommer ihag han uptradde pa Ecco ocksa for natt ar sedan. Var tankt vi skulle aka till en efterfest efter men de var bara jag och en annan tjej som var pa, sa istallet akte vi hem till Linda och at massa pasta. Och glass - inte sa fel det heller!


Taxin in

Haha flumbilder finns de alltid gott om.

Laser ett text meddelande?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback