Loews

Nar jag borjade pa SMC igen i februari sa var jag tvungen att ta deras internationella student info-seminarie igen. Men jag ar glad de tvingade mig for jag larde kanna Kim! Hon ar fran Canada och anses alltsa va internationell haha. Hon signade up pa mitt gym sa varje fredag gor vi pilates. Igar efterat gick vi o gjorde pedikyr sen satte jag mig pa starbucks och pluggade nagra timmar.

Pa kvallen gick vi till Loews hotel har i Santa Monica, ett jattefint hotel precis vid stranden. Ligger sa att man ser Santa Monica pier och sa sitter man vid en eld med filtar. Mys! Kommer latt ga dit fler ganger och ska forsoka hanga vid poolen dagtid.. Jean och nagra vanner till henne kom ocksa, himla trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback