Universal Studios



Vi gjorde inga planer for helgen och det va skitskont att bara kunna slappna av! Vi hade anda hoppats pa perfekt vader for da ville vi aka ner till typ Manhattan beach over dagen men de far bli langre fram nar det ar hetare vader. Sa lite spontant blev det Universal studios, sa jakla kul! Som jag skrev nar jag var pa disneyland sa ar mina favoriter 3d filmer, och det har dom skitroliga pa universal. Admission var $74 och det ar inte sa farligt eftersom jag kan ga hur manga ganger jag vill nu, sa kommer latt ata dit om nagra veckor igen. De hade sa man kunde kopa "all-you-can-eat" pass ocksa och det later som en bra ide men maten va acklig, onyttig och massproducerad pizza och hamburgare typ. Eww sa de skippar jag nasta gang! Det ar mysigt att ga runt utanfor parken med, pa
Universal Citywalk. Va dar pa bio for natt ar sen med en rumskompis.




Vi borjade med en studio-tour, dar man aker pa en tram runt nere bland alla studios och sets. Jag tycker ju sant e skitintressant. Fick uppleva lite special effects, tillexempel King kong, regn och oversvamning, bilar som typ explodera osv.




Wisteria Lane



Visste inte att parken stangde redan 7 men vi hann med de vi ville: Studio tour, Shrek, Mummy, Simpsons :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback